Jak mohu vrátit zakoupené zboží?
Pokud jste obdrželi zásilku se zbožím, které nesplňuje vaše představy, máte právo jej vrátit do 14 dnů od převzetí, a to bez udání důvodů. Nepoužité a nepoškozené zboží pošlete na naši adresu spolu s vyplněným formulářem pro odstoupení od smlouvy.
Mohu požádat o výměnu zakoupeného zboží?
Pro výměnu zakoupeného zboží je nutné nejdříve odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží (ve lhůtě pro vrácení). Poté vytvoříte novou objednávku.
Chtěl bych zakoupené zboží reklamovat. Jak mám postupovat?
V případě reklamací nás prosím kontaktujte na e-mail info@kasumex.cz, kde se s naším technikem domluvíte na dalším postupu. Ten může být následující:
Jelikož je námi prodávaný sortiment speciálního charakteru, vyžaduje odbornou montáž. Případné reklamace a závady na zboží, které budou souviset s neodbornou montáží, nebudou uznány.
- Pokud je zboží mechanicky poškozené nebo špatně dodané, stačí poslat fotografii dílu.
- Pokud je díl nefunkční, zašlete jej na naši adresu spolu s vyplněným reklamačním listem. Díl poté posoudí naši technici, popřípadě jeho stav posoudí odborný servis či dodavatel. O průběhu reklamace budete informováni.
Jelikož je námi prodávaný sortiment speciálního charakteru, vyžaduje odbornou montáž. Případné reklamace a závady na zboží, které budou souviset s neodbornou montáží, nebudou uznány.
Nepodařilo se mi zaplatit platební kartou, jak mám postupovat?
Platbu můžete znovu opakovat přes odkaz v e-mailu, který vám zašleme v první pracovní den od vytvoření objednávky.
Chtěl bych si zboží osobně vyzvednout, je to možné?
Ano, ale pouze na základě vytvoření objednávky na našem e-shopu. Jakmile bude vaše zásilka připravena k vyzvednutí ve vámi zvolené výdejně, dostanete od nás výzvu.
Jak zjistím dostupnost zboží, které není skladem?
Pokud máte zájem o zboží, které je momentálně na dotaz, pošlete nám poptávku e-mailem, či přes tlačítko „Dotaz” u konkrétního produktu. Po odeslání formuláře se vám ozveme zpět na vámi zadaný kontaktní e-mail.
Tip: Doporučujeme nastavit si hlídání dostupnosti produktu („Upozorněte mě až bude produkt skladem“). Jakmile produkt naskladníme, přijde vám na e-mail oznámení.
Tip: Doporučujeme nastavit si hlídání dostupnosti produktu („Upozorněte mě až bude produkt skladem“). Jakmile produkt naskladníme, přijde vám na e-mail oznámení.
V e-shopu jsem našel zboží, které má uvedenou dostupnost „Na objednání u dodavatele". Toto zboží nelze vložit do košíku. Jak mám postupovat, mám-li o koupi tohoto zboží zájem?
Jedná se o zboží, které můžeme objednat u dodavatele, ale nemáme ho běžně skladem. V případě zájmu o takové zboží nám pošlete poptávku e-mailem, či přes tlačítko „Dotaz" u konkrétního produktu. Po odeslání formuláře se vám ozveme zpět na vámi zadaný kontaktní e-mail.
Zboží potřebuji rychle, máte skladové zboží?
Pokud si zboží, které je označeno na našem e-shopu „skladem” objednáte do 14:30, expedujeme ho ještě tentýž den. Zásilku tak budete mít ve svých rukou již druhý den.
Nevím, jaký náhradní díl či zboží je vhodné pro moje zařízení.
Abychom vám nabídli to nejlepší pro vaše zařízení, postupujte prosím následovně:
Pokud se vám přesto nepodařilo na našem e-shopu najít odpovídající náhradní díl, napište nám prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailem. Velmi rádi vám poradíme.
- Zjistěte alespoň název a typové označení výrobku na dílu, na webových stránkách výrobce, nebo se s dotazem obraťte na prodejce zařízení.
- Znáte originální číslo poptávaného dílu? Vyhledat ho můžete v našem e-shopu.
Pokud se vám přesto nepodařilo na našem e-shopu najít odpovídající náhradní díl, napište nám prostřednictvím kontaktního formuláře nebo e-mailem. Velmi rádi vám poradíme.
Prosím o pomoc s vyhledáním zboží na základě originálního čísla výrobce.
Znáte originální číslo výrobce náhradního dílu, ale nenašli jste odpovídající náhradní díl v naší nabídce? Nebo si nejste jistí, že je to ten pravý? Napište nám a my vám s výběrem poradíme.
Potřebuji poradit s technickými informacemi či parametry vámi dodávaného zboží. Mohu se na vás obrátit s dotazem?
Rádi vám poskytneme další informace o délce, průměru, šířce, materiálu ap. u konkrétního zboží z naší nabídky. Stačí kliknout na tlačítko „Dotaz” u daného produktu a skrze formulář nám napsat, které informace požadujete. My se vám poté ozveme na zadaný kontaktní e-mail.
Jaká je kvalita vámi dodávaných náhradních dílů? Jedná se o originální náhradní díly nebo o kompatibilní díly?
Nabízíme velmi kvalitní originální náhradní díly i náhrady originálů. Jejich funkčnost a životnost jsou prověřeny našimi partnery z oboru servisu zahradní a lesní techniky. Každý produkt má viditelné označení, zda se jedná o originál, nebo jeho náhradu.
Chci u vás koupit nový řetěz na motorovou pilu, ale nevím, jaký druh přesně potřebuji. Jak mohu zjistit, jaký druh řetězu koupit?
Pokud si nejste jistí vhodným druhem řetězu pro vaši pilu, rádi vám poradíme. Jak postupovat jsme shrnuli v článku jak vybrat řetěz. Případně nás můžete kdykoliv kontaktovat na našem e-mailu.
Dodací lhůta – za jak dlouho, mi dojde zboží?
Objednávky přijaté do 14:30 expedujeme ještě tentýž den, zboží vám dopravce doručí na adresu následující pracovní den.
Zásilka je při předání od dopravce zjevně poškozená či byla nebo je otevřená.
Při převzetí zásilky od zásilkové služby doporučujeme vždy zkontrolovat stav zásilky a řídit se následujícími pokyny.
- Poškozenou, otevřenou zásilku nebo zásilku s porušenou balicí páskou prosím nepřebírejte a oznamte nám to e-mailem.
- Pokud je zásilka poškozená nebo zdeformovaná, zásilku můžete převzít po sepsání protokolu o poškození balíku s řidičem nebo jej nechte zaznamenat do přepravního listu. V případě nedodržení tohoto postupu nebudou následné reklamace vyřízeny. Pokud bude po otevření zboží mechanicky poškozené, kontaktujte zásilkovou službu nebo naši firmu.